sobota, 3 października 2015

Motywacja fundamentem zmian

Jako, że coś się zaczęło to trzeba kontynuować, a żeby kontynuować potrzebna jest motywacja. Skąd ją brać gdzie ja ją znalazłem?

    Zaczynając moją drogę z zmianą stylu życia zauważyłem, że bardzo dużo daje mi szukanie motywacji u osób mi bliskich jak i dalszych znajomych.
Może to głupie, ale dużo daje mi znajomość na Facebooku z Pawłem trenerem Wąbrzeskiej sekcji BJJ. Znamy się długo i widząc ile Paweł daje z siebie w tą sekcję i w treningi plus rozwijanie siebie. Zaczęło to w mnie kiełkować powoli. Każde zdjęcie na jego tablicy, każde podziękowania dla chłopaków z jego zajęć, co raz bardziej mnie poruszały do działania.
    Dużo dało i daje mi nadal wsparcie tych najbliższych. Pytania: "Byłeś na treningu?" lub "Miałeś wczoraj trening?" tylko mnie motywują do pójścia na kolejny i dania z siebie 200%.
    Ludzie którzy widzą wyniki twojej ciężkiej pracy też są cennymi filarami samooceny która rośnie z miesiąca na miesiąc, bo jeżeli ktoś z kim się znałeś bardzo dobrze nie poznaje Cię na ulicy to znaczy, że każda kropla potu na twojej skroni miała znaczenie.
    Lubię też mieć jakieś ubranie w szafie o rozmiar za małe żeby jak już się w nie zmieszczę stwierdzić: "udało się, czas określić kolejny cel" Pamiętając, żeby te cele nie były zbyt wygórowane bo lepiej wchodzić na szczyt spokojnie małymi krokami, niż porywać się na pionową ścianę.
    Podsumowując:
1) Znajdź sobie osobę która powoli zacznie Cię motywować.
2) Rusz się z miejsca.
3) Nie poddawaj się mimo nie powodzeń.
4) Wyznaczaj sobie małe cele do których będziesz dążył.

Nie ważne czy schudniesz czy nie. Ważne żebyś walczył dla samej walki i doskonalenia siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz